Om EVO trafikkskole

Mange ganger har vi fått spørsmålet om hva EVO betyr, jo det står for Eidskog, Vinger og Omegn.

Skolen ble etablert i Februar 2007 av Jan Røkland og Øistein Walmann, etter kort tid kom Lena Wang inn i bildet og ble med. Vi er for tiden 5 lærere og en kontordame ved skolen.

En av grunnene til at vi startet en trafikkskole er at det viste seg å være behov i distriktet rundt Kongsvinger. De etablerte skolene har lang ventetid og mange var frustrerte over dette,
vi kan tilby opplæring i klassene Bil og Moped, vi har hatt opplæring i BE og B96 og kommer tilbake med dette ved et senere tidspunkt.

Vi fikk tak i flotte nyoppussede lokaler i Glommengata 63 på Kongsvinger (Tronsmogården ved siden av Palace), disse ble omgjort og tilpasset vårt behov og fremstår nå som meget moderne og tidsriktige lokaler med høy standard, i klasserommet har vi plass til 16 elever.

Har du lyst å komme i kontakt med oss kan du finne all kontaktinfo under siden «kontakt»